مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-05سياسي

تشکیل کمیته مشترک کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره بودجه سال 1401


رییس کمیسیون انرژی مجلس بعد از حضور وزیر نفت در این کمیسیون، اعلام کرد: مقرر شد که کمیته مشترکی بین کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره لوایح بودجه سال 1401 و برنامه هفتم توسعه تشکیل شود.

- ، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پس از حضور وزیر نفت در این کمیسیون در جمع خبرنگاران، گفت: در این جلسه بحث هایی درباره تامین سوخت گاز در زمستان و تامین گاز نیروگاه های تامین کننده برق انجام شد.

وی با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی وزارت نفت یکی از اولویت های دیگر کمیسیون انرژی است که در این زمینه نیز بحث و تبادل نظر شد، ادامه داد: مقرر شد که کمیته مشترکی بین کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره لوایح بودجه سال 1401 و برنامه هفتم توسعه تشکیل شود که مبنای کار در آینده خواهد بود.

حسنوند تصریح کرد: مقرر شد بین کمیسیون های انرژی، صنایع و وزارتخانه های نفت و صمت به منظور پیگیری نیازمندی های صنایع پایین دستی پتروشیمی و نیروگاه ها نشست های مشترکی برگزار شود.

وی اظهار داشت: رسیدگی به مناطق نفت خیز و گازخیز از دیگر موضوعاتی است که کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت آن را به صورت مشترک دنبال خواهند کرد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: درباره سفرهای اعضای کمیسیون انرژی مجلس به مناطق نفت خیز که با هماهنگی وزارت نفت خواهد بود نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشترک کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره بودجه سال 1401

تشکیل کمیته مشترک کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره بودجه سال 1401